Stomatologia zachowawcza

IMG_6169 compress-image

Codzienna higiena jamy ustnej nie zawsze pozwala zapobiec powstaniu próchnicy, której częstym pierwszym objawem jest przeszywający ból. Jest to wyraźny znak, aby koniecznie udać się do gabinetu stomatologicznego. Ubytki w uzębieniu mogą również pojawić się wskutek uszkodzeń mechanicznych. Na szczęście w takich przypadkach rozwiązania dostarcza stomatologia zachowawcza. W naszej klinice wykonujemy wszystkie zabiegi, które pozwalają skutecznie usunąć różnorodne problemy z uzębieniem.

Czym jest stomatologia zachowawcza?

Stomatologia zachowawcza zajmuje się leczeniem wczesnych zmian próchnicowych. Dostarcza metody pozwalające na zastosowanie skutecznych rozwiązań, które przywracają pełną funkcjonalność w jamie ustnej. W naszej klinice stomatologicznej uzyskujemy zachwycające efekty, dzięki wykorzystaniu tylko najwyższej jakości materiałów kompozytowych. W ten sposób zyskujesz gwarancję, że wszystkie wypełnienia są niezwykle estetyczne, a całe leczenie jest skuteczne.

Jak leczymy próchnicę?

Jeżeli próchnica została wykryta na bardzo wczesnym etapie, możliwe jest ograniczenie się tylko do przeprowadzenia zabiegów profilaktycznych, dzięki czemu usuwane są zmiany chorobowe. W przypadku kiedy doszło do głębszych ubytków próchnicowych, konieczne jest wykonanie pełnego leczenia. Na początku należy oczyścić zainfekowane tkanki, a następnie miejsce to wypełnia się materiałem kompozytowym. Całe leczenie pozwala przywrócić pełną funkcjonalność w jamie ustnej oraz zdrowie uzębienia. Jeżeli więc zauważyłeś u siebie jakiekolwiek niepokojące objawy, nie wahaj się – koniecznie odwiedź naszą profesjonalną klinikę stomatologiczną, w której kompleksowo Ci pomożemy.

Wypełnienia światłoutwardzalne

Pierwszym etapem leczenia w naszej klinice zawsze jest przeprowadzenie dokładnej diagnostyki. Na jej podstawie możliwe jest zaproponowanie najlepszych metod, które przyniosą oczekiwane efekty. Jeżeli diagnostyka wykaże zmiany próchnicowe, konieczne jest dokładne oczyszczenie zainfekowanych tkanek. Przypomnieć należy, że przeprowadzenie zabiegu jest w pełni komfortowe, ponieważ w naszej klinice zawsze wykorzystywane są skuteczne znieczulenia. Powstały ubytek jest wypełniany przez materiał kompozytowy, który następnie naświetla się specjalną lampą. Dzięki temu wypełnienie uzyskuje bardzo szybko odpowiednią twardość, przez co nie istnieje ryzyko, że się odkształci lub wypadnie. Dużą zaletą tego rozwiązania jest możliwość spożywania pokarmów i napojów od razu po zabiegu. Ponadto wypełnienia światłoutwardzalne charakteryzują się wysoką wytrzymałością oraz estetyką. Jej osiągniecie umożliwia fakt, iż materiał kompozytowy występuje w różnych odcieniach bieli, co pozwala zawsze indywidualnie dopasować kolor wypełnienia. W ten sposób zyskujesz pewność, że po wyjściu z naszej kliniki będziesz mógł cieszyć się pięknym i zdrowym uśmiechem.

Nigdy nie lekceważ nawet najmniejszego bólu! Dzięki temu możesz zapobiec pojawieniu się w późniejszym czasie poważniejszych zmian, między innymi zapalenia miazgi zęba, które wymaga leczenia kanałowego. Nie czekaj! Koniecznie udaj się do naszego renomowanego gabinetu stomatologicznego, gdzie kompleksowo zajmiemy się Twoim uśmiechem. Aby umówić się na wizytę, wystarczy wypełnić formularz albo zadzwonić pod numer 12 294 1111.